Poptávka

Home staging jako prodejní argument

Služba home staging pomůže prodat nemovitost
Výsledek home stagingu
Nejprve si řekněme, co home staging představuje. Jde o činnosti, které by měly zvýšit atraktivitu nemovitosti při prodeji. Nejčastěji se využívá u prázdných nemovitostí. Home staging může zahrnovat čerstvou výmalbu, zařízení nábytkem a dekoracemi, závěsy, květinami, obrazy.

Cílem je, aby se nemovitost prezentovala ve svém nejlepším světle. Home staging může zahrnovat čerstvou výmalbu, zařízení nábytkem a dekoracemi, závěsy, květinami, obrazy. Cílem je, aby se nemovitost prezentovala ve svém nejlepším světle. Potenciální kupující může lépe vidět její charakter a možnosti.

Výsledkem potom může třeba tato prezentace nemovitosti.

  • Osobně považuji home staging za jeden z několika aspektů realitní služby, kterou má klientovi realitní makléř poskytnout. Home staging má být automatickou součástí přípravy nemovitosti k prodeji. Řada realitních kanceláří však home staging propaguje jako nejdůležitější prodejní argument. Jako to hlavní co pro vás, jakožto prodávajícího, udělají. Domnívám se, že v takovém případě se nejedná o služby realitního makléře, ale interiérového designera.
  • Co chtít a očekávat od profesionálního realitního makléře:
  • Komunikace a informace – makléř s vámi detailně probere, jak probíhá realitní obchod, jaké činnosti a kroky zajistí on, jaké dokumenty mu máte zajistit vy. Navíc poradí, kde takové dokumenty získat.
  • Právní poradenství – makléř s vámi probere informace vztahující se k vaší nemovitosti. Z listu vlastnictví pozná, kdo je oprávněný o ní rozhodovat. Pokud jsou k nemovitosti zapsaná nějaká jiná práva či omezení, zhodnotí jejich dopady a případně zajistí jejich vypořádání. Při samotném prodeji zajistí veškeré právní dokumenty a bezpečnou úschovu kupní ceny.
  • Prodejní strategie – vzhledem ke znalosti aktuální situace na trhu vám makléř navrhne prodejní cenu s vysvětlením. Navrhne a bude pro vás provádět marketing prodávané nemovitosti.
  • Home staging – makléř navrhne úpravy nemovitosti pro její atraktivní nafocení do inzerce. V případě potřeby zaplatí výmalbu a úklid nebo nastěhuje chybějící nábytek či dekorace. Fotografie bytu pořídí profesionální fotograf.
  • Fotografie, inzerování, videoprohlídka – profesionální fotografie se zpracují do inzertní prezentace. Profesionálnímu makléři na kvalitě jeho práce a váží si nemovitostí, proto inzeruje nejen na velkých serverech, ale i na vlastních webových stránkách. Dokáže tak oběma stranám prodeje zajistit větší informovanost a komfort.
  • Finanční konzultace – na prohlídkách je profesionální makléř schopen hovořit se zájemci i o financích. Vždyť je to v zájmu všech. Nechceme ztrácet čas a peníze tím, že nemovitost zarezervuje někdo, jehož bonita mu zkrátka nestačí na potřebnou hypotéku. Správný makléř už na prohlídkách otevře toto téma a tím pomáhá prodávajícím i kupujícím.
  • Administrativní procesy – makléř zajišťuje veškerou dokumentaci, od rezervační smlouvy po kupní smlouvu, vyjednává se stranami smluvní podmínky a termíny, zajišťuje podání na úřadech, hradí správní poplatky, radí při komunikaci s bankami, řeší hypoteční úvěry pro kupující.

Za kvalitní realitní službou se neskrývá pouze inzerce a home staging. Jde hlavně o bezpečí a jistotu. Moderní realitní služba je komplexní, bezpečná a pohodová. Zkrátka zážitek z profesionálního a kompletního servisu.

Pokud se i vy domníváte, že by měl prodej realit takto vypadat, ozvěte se a něco už společně vymyslíme.